Моніторинг освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

    З 12 квітня по 16 квітня адміністрацією школи-інтернату проводився моніторинг організації дистанційного навчання. Навчання організовано за допомогою різних платформ та інструментів. Педагогічні працівники довели, що вміють креативно та творчо працювати на відстані, відповідно до сучасних умов, добре розуміються в технологіях, подають навчальний матеріал для дітей з особливими освітніми потребами в доступній та зручній для них формі. При проведенні уроків враховуються специфіка дистанційного навчання, використовуються оптимальні прийоми зворотнього зв`язку. Уроки побудовані з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів. Підхід до навчання диференційований, здійснюється психолого-педагогічна підтримка учасників освітнього процесу.