Наша школа

1 вересня 1963 року спеціальна школа – інтернат №9 вперше відкрила свої двері для слабочуючих дітей в приміщенні колишньої школи № 41.
  Світлі та красиві класи прийняли в свої стіни 100 учнів, яких навчали 25 педагогів-дефектологів.
   До 1963 року слабочуючи діти навчалися в школі для глухих дітей або в допоміжній школі.
   Школа в той час мала недостатню спеціальну базу і першим завданням колективу було обладнання класів і кабінетів слуховою апаратурою.
   Поступово контингент учнів збільшувався, зміцнювалась й матеріально-технічна база школи.
   Наприкінці 1970 року приміщення школи-інтернату стало замалим для тої кількості учнів, що навчались в школі. Тому в травні 1971 року школа переїхала в типове приміщення школи – інтернату на вул. Сєченова, 9, де знаходиться і зараз.
    За тринадцять років існування контингент учнів зріс до 456 осіб. Постало питання про розділ школи на дві. Тоді в 1976 році відкрили другу школу – інтернат №18 для слабочуючих дітей, куди були переведені учні і педагоги зі школи №9.
    Протягом свого існування школа – інтернат змогла забезпечити навчально – виховний процес не тільки здібними і знаючими педагогами-дефектологами, але й необхідним обладнанням.
    В 2010 році в школі-інтернаті додатково були відкриті спеціальні класи для дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом.
     Сьогодні у школі навчається 162 учні.
     За роки існування школа росла й міцніла. Поступово вона зайняла одне з провідних місць серед спеціальних шкіл для дітей з вадами слуху.
    Дбати про всебічний розвиток особистості, розкриття талантів учнів, їх фізичний розвиток – першочергове завдання кожного працівника школи – інтернату №9.
     В центрі навчально – виховного процесу школи стоїть дитина – особлива дитина.
     Головним завданням школи є навчання, виховання, реабілітація та соціальна адаптація дітей зі зниженим слухом і дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом.
     Під час навчання у школі діти оволодівають мовою як основним засобом комунікації.
Пріоритетними напрямками роботи школи є:
-індивідуальний та диференційований підхід до учнів у процесі навчання;
-активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках та в позаурочний час;
-виховання особистості через розвиток дитячого колективу;
-формування правильної вимови, зв’язного мовлення необхідного для соціальної адаптації дітей зі зниженим слухом і дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом;
-збереження та зміцнення здоров’я учнів та вчителів.
     Для якісного проведення корекційної роботи створено сучасний слухо-мовний центр (8 кабінетів), обладнаний слухо – мовними тренажерами «Видима мова», “Живий звук” та “Світ звуків”. Учні школи забезпечені індивідуальними слуховими апаратами. Всі вчителі і учні дотримуються мовного режиму школи.
     У школі є всі умови для навчання та виховання учнів:
• 2 комп’ютерних класи;
• столярна та слюсарна майстерні;
• кабінет обслуговуючої праці;
• добре обладнана медична частина, де проводяться сеанси аромотерапії, масажу;
• два спортивних та тренажерний зали;
• ігрова та сенсорна кімнати;
• кабінет ритміки;
• кабінет лікувальної фізкультури;
• музей українознавства “Бабусина скринька”;
• їдальня;
• актова зала.
     Працюють соціальний педагог та психологи.
     Надзвичайно добрі та дружні стосунки склалися у школи з Київською організацією Українського товариства глухих. Разом з представниками УТОГу проводиться профорієнтаційна робота серед учнів.
     У нас ви зустрінете щирих доброзичливих люблячих вчителів та вихователів, тут відкриють вам своє серце і за руку поведуть по життю…

www.000webhost.com