У школі скоординована система позакласної роботи та виховних заходів, складений розклад секцій, гуртків з урахуванням можливостей та творчих здібностей учнів.
Виховання займає провідне місце у формуванні особистості. Це дуже важлива духовна сфера в умовах розбудови незалежної Української держави. Національне виховання у школі-інтернаті спрямоване на формування в учнів ідей, поглядів, переконань, ідеалів, традицій, звичаїв, інших соціально-значущих надбань вітчизняної, світової, духовної культури.
Становлення української державності, інтеграція в європейське і світове співтовариство та побудова громадянського суспільства передбачають орієнтацію на людину, націю, пріоритети духовної культури, визначають основні напрямки виховного процесу школи:
- виховання громадянина-патріота України;
- родинно-сімейне виховання;
- трудове;
- правове;
- національне;
- моральне;
- естетичне;
- формування здорового способу життя;
- запобігання негативних проявів серед учнів, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності;
- запобігання насильству над дітьми та торгівлі людьми.
Місія школи з виховної роботи: формування і розвиток свідомої особистості, готової до свого місця в суспільстві, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
ЗДОРОВИМ БУТИ – ЩАСЛИВИ БУТИ
СВЯТА
ФЕСТИВАЛІ
ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ
В школі створена модель управління виховним процесом:

Структура виховної роботи навчального закладу включає в себе і взаємодію школи з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.
Взаємодія сім’ї та школи
