Вас вітає cпеціальна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9 міста Києва

  •    1 вересня 1963 року спеціальна школа - інтернат №9 вперше відкрила свої двері для слабочуючих дітей в приміщенні колишньої школи № 41.
      Світлі та красиві класи прийняли в свої стіни 100 учнів, яких навчали 25 педагогів-дефектологів.
       До 1963 року слабочуючи діти навчалися в школі для глухих дітей або в допоміжній школі.
       Школа в той час мала недостатню спеціальну базу і першим завданням колективу було обладнання класів і кабінетів слуховою апаратурою.
       Поступово контингент учнів збільшувався, зміцнювалась й матеріально-технічна база школи.
       Наприкінці 1970 року приміщення школи-інтернату стало замалим для тої кількості учнів, що навчались в школі. Тому в травні 1971 року школа переїхала в типове приміщення школи - інтернату на вул. Сєченова, 9, де знаходиться і зараз.
        За тринадцять років існування контингент учнів зріс до 456 осіб. Постало питання про розділ школи на дві. Тоді в 1976 році відкрили другу школу - інтернат №18 для слабочуючих дітей, куди були переведені учні і педагоги зі школи №9.
        Протягом свого існування школа - інтернат змогла забезпечити навчально - виховний процес не тільки здібними і знаючими педагогами-дефектологами, але й необхідним обладнанням.
        В 2010 році в школі-інтернаті додатково були відкриті спеціальні класи для дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом.
         Сьогодні у школі навчається 162 учні.
         За роки існування школа росла й міцніла. Поступово вона зайняла одне з провідних місць серед спеціальних шкіл для дітей з вадами слуху.
        Дбати про всебічний розвиток особистості, розкриття талантів учнів, їх фізичний розвиток – першочергове завдання кожного працівника школи - інтернату №9.
         В центрі навчально - виховного процесу школи стоїть дитина - особлива дитина.
         Головним завданням школи є навчання, виховання, реабілітація та соціальна адаптація дітей зі зниженим слухом і дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом.
         Під час навчання у школі діти оволодівають мовою як основним засобом комунікації.
    Пріоритетними напрямками роботи школи є:
    -індивідуальний та диференційований підхід до учнів у процесі навчання;
    -активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках та в позаурочний час;
    -виховання особистості через розвиток дитячого колективу;
    -формування правильної вимови, зв’язного мовлення необхідного для соціальної адаптації дітей зі зниженим слухом і дітей із затримкою психічного розвитку та збереженим слухом;
    -збереження та зміцнення здоров'я учнів та вчителів.
         Для якісного проведення корекційної роботи створено сучасний слухо-мовний центр (8 кабінетів), обладнаний слухо - мовними тренажерами «Видима мова», "Живий звук" та "Світ звуків". Учні школи забезпечені індивідуальними слуховими апаратами. Всі вчителі і учні дотримуються мовного режиму школи.
         У школі є всі умови для навчання та виховання учнів:
    • 2 комп'ютерних класи;
    • столярна та слюсарна майстерні;
    • кабінет обслуговуючої праці;
    • добре обладнана медична частина, де проводяться сеанси аромотерапії, масажу;
    • два спортивних та тренажерний зали;
    • ігрова та сенсорна кімнати;
    • кабінет ритміки;
    • кабінет лікувальної фізкультури;
    • музей українознавства "Бабусина скринька";
    • їдальня;
    • актова зала.
         Працюють соціальний педагог та психологи.
         Надзвичайно добрі та дружні стосунки склалися у школи з Київською організацією Українського товариства глухих. Разом з представниками УТОГу проводиться профорієнтаційна робота серед учнів.
         У нас ви зустрінете щирих доброзичливих люблячих вчителів та вихователів, тут відкриють вам своє серце і за руку поведуть по життю...
www.000webhost.com